tisdag 8 oktober 2013

Imorgon börjar det... ( igen)

Imorgon ska jag till ORAM där jag ska göra praktik! Jihuuu!! Äntligen ska jag få börja komma igång med det jag kom hit för! Jag ska jobba med bönders rättigheter till mark, och det ska bli så spännande.

Idag gick jag och Diamantino (som är vd på We Effect) till ORAM och presenterade mig. De var jättetrevliga! Jag tror säkert jag kommer att trivas bra! En stor anledning som det känns så, är att det påminner om hemma! Det var sex kvinnor och bara två män!! Samma könsfördelning som vi har på min arbetsplats i Sverige ;)

De var supertrevliga, hade ordnat med fika och allt möjligt för vårt besök. Det är en kvinna som är vd för organisationen, men hon var på semester. Den enda killen som jobbar administrativt ( den andra är chaufför / logistiker) ska vara min handledare, och jag var ute och tog en öl med honom för två veckor sedan, och han är jättetrevlig :)

Känns superbra med nytt boende och att jag ska få komma igång imorgon! Nu klockan fem ska jag på danslektion i kizumba, som är superkul och sen ska jag försöka hitta till mitt nya hem!! spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar